Mürüvvet Kaymaz : Adım adım yürüyorum sevgiyi bulmak için.



İçi boş geçen zamanın,küllenen düşlerinde,
Adım adım yürüyorum sevgiyi bulmak için.Yalnızlık korkulu bir uçurum sanki içinden çıkamadığım.Tutsağım çaresiz kalmış sevdalara.Ölümün saati yok ağlamanında.Surgulamasın artık ruhumdaki sevda,Sussun ne olur geri kalmış duygular. Divane gönlüm sanki olmuş şelale.Cemren düşmüş ruhuma vazgeçilmezimYağsın ruhuma sevgin oluk oluk.Mahsende bırakalım acıyla hüzünleri,Besle ruhumu sevginle yeşersin.Bak yanıyor içim kor alevi gibi,Anlamı yok bu sevdanın sen olmayınca. Bir dilek diledim yaradandan,Gelip alın yazım olursun diye.Korkmayayım gökyüzüne bakmaktanYıldızım ol hep yanımda kalan.Sevmekten yorulma ölmesin umudumuzÇıkıver karşıma beklenmedik bir anda.Hüznünle bırakma özlemekten yoruldum.

...Mürüvvet Kaymaz-KHA01.05.2018

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

yakın zamanda Gönderilenler

recentposts1