_____ÇOK DA TIN____


Sabahla akşamın yarıştığı beyhude günün gecesinde,Mayasız suallerin adresinden geçiyor ömür..Bir fincan kahve, gülümseyerek bakarken telveyeBen de..GülümsüyorumBelirsizliğin solgun bakışları süzülürken göklerde..Tüm ricaların altında göz kırpan gölgelerden bi haberYalnızca,Gülümsüyorum..İzi kaybolan yılların anısına umutları yedi güne bölmenin telaşıylaYa daBölük pörçük duygulara sabrın şerbetini yudum yudum içirmenin zerafetiyleGururun yıkılışının anısına, gecelerin canını yakarcasına gülümsüyorum..HalbukiBaktığım her şey griBaktığım her şey öfkeliHalbuki,methettikleri şehrin duvarlarında kanıyor parmak uçlarım..Hissiyatıma kör bıçak mı değdi..?Boş bedenin minyatür yalnızlığınamı esir düştümLanet aynalara bakmak gibi bir lüksü teperek,Çok da tın diyorum Sefil yalnızlığın, asiliğine bürünerekZaman mı..?Mutluluk mu..?Boşverrr..kiralık yarınların adi cüsseliğine soyunanlarıKüskün küfürlerim hazır,ay ışığında asılı kalmışken, çok da tınn..Gelmişine geçmişine dediğim tüm cümlelerin arefesindeykenHazır fiyakalı sabahlarda reddetmeden beniPolyananın ceplerinden gülümseyerekÇok da tınnn.... 06.25.2015
Dilek___(KHA

Hiç yorum yok:

Popüler Yayınlar

yakın zamanda Gönderilenler

recentposts1